1 Haziran 2012 Cuma

Açık İlköğretim Okulu şifremi unuttum

Googlede Ara

Açık ilkogretim okulu (aio) öğrenci giriş sifremi unuttum ne yapmalıyım? diyorsanız öncelikle burayı okuyun. İlk yapmanız gereken kayıt olduğunuzda size verilen şifreyi değiştirirken, şifrenizi kesinlikle ama kesinlikle en fazla 8 harf yada rakamdan oluşmasına özen gösterin örnek; bfg14d5d gibi olmalı, bu şekilde olmamalıdır >> bf+14,5- eğer bu şekilde yeni şifre almanız halin de bir kaç deneme yaparak bf145 girmeyi deneyin çünkü sistem +,-*?. bu gibi karakterleri tanımıyor. yok buda olmadı diyorsanız geriye tek bi şey kalıyor açık ilköğretime başvuru yaptığınız okula giderek yeni şifrenizi istiyosunuz. Unutmayın arkadaşlar size verilen yeni kayıt belgesinde öğrenci şifreniz yazar bunu değiştirdiğiniz zaman yapılması gerekenler içinse yukarıdaki yazdıklarımı uygulayın.

5 yorum:

sınav yerimi bulamıyoru

eğer ilkkez sınava girecekseniz yada daha önce sınava girip bu dönem kayıt yenileme yaptıysanız size halk eğitim merkezinden verilen kağıtta Açıklamalar bölümünden inceleyebilir, ayrıca sınav yeri ve sonuçlarını sadece http://aio.meb.gov.tr adresinden giriş yaparak öğrenebilirsiniz.

şifreyi değiştirmeye çalışırken yazdığım yeni şifrede şifreniz başarı ile sıfırlandı denıldi ve bidahaq ne yenı nede eski şifre ile giriş olmuyor ne yapmalıyım

Milli Eğitim Bakanlığı ALO 147'yi arayarak bu konuda destek alabilirsiniz.

arkadaş mail diye birşey var unuttuğumuz şifreyi oradan gönderseler neolur sanki :S

Yorum Gönder

Misafir Olarak Yorum yazabilmeniz için Yorumlama biçimi: (Anonim) Seçmelisiniz. *Hakaret, Küfür veya Reklam içeren yorumlar onaylanmayacaktır.